2025 is het jaar dat wij ons 25 jarig jubileum mogen vieren! Een mooie mijlpaal, waar wij best trots op zijn.
Vind je het leuk om in een kleine, hechte onderneming te werken waar jouw inzet direct zichtbaar is? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Dit ga je doen:
Als financieel administratief medewerker / office manager vervul jij een veelzijdige rol binnen ons bedrijf welke actief is in de afbouw, verduurzaming en renovatie. Geen dag is hetzelfde! Jij bent verantwoordelijk voor zowel de financiële administratie als de dagelijkse gang van zaken op kantoor. Denk hierbij aan:
Je bent de spil van de organisatie en weet prioriteiten te stellen in een ondernemende omgeving.
Dit ben jij
Voor deze rol zoeken wij iemand met een hands-on mentaliteit die het leuk vindt om zowel strategisch als operationeel bezig te zijn. Verder herken jij jezelf in het volgende profiel:
Dit bieden wij
Wij geloven dat werken niet alleen om prestaties gaat, maar ook om een fijne werkomgeving waar jij je thuis voelt. Daarom kun je bij ons rekenen op:
Over ons
Wij zijn een ambitieus bedrijf dat gespecialiseerd is in afbouw, verduurzaming en renovatie. Onze focus ligt op kwaliteit en klanttevredenheid, en dat zie je terug in ons team: betrokken, gedreven en met een passie voor het vak.
Solliciteren?
Ben jij de financieel administratief medewerker / office manager die wij zoeken? Solliciteer dan vandaag nog!
Stuur je cv en een korte motivatie naar bjorn@pickkers.nl Heb je vragen?
We kijken uit naar jouw reactie!
Wij gebruiken onze eigen cookies en cookies van derden voor statistische en analytische doeleinden om u de beste ervaring op onze website te bieden.
Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid